1. Mersin Üniversitesi Sürekli Eğitim Uygulama ve Araştırma Merkezinin yeri nerededir? | |||||
Mersin Üniversitesi Yenişehir Yerleşkesi’nde Sağlık Hizmetleri Meslek Yüksek Okulu ile aynı binada 2. Katta bulunmaktadır. |
|||||
2. Mersin Üniversitesi Sürekli Eğitim Uygulama ve Araştırma Merkezi çalışma gün ve saatleri nasıldır? | |||||
Hafta içi her gün 08:00 12:00-13:00 17:00 saatleri arasında hizmet vermektedir. |
|||||
3. Mersin Üniversitesi Sürekli Eğitim Uygulama ve Araştırma Merkezine nasıl ulaşabilirim? | |||||
+90 324 3610001-12222 ve +90 324 3610093 numaralı telefonlardan ulaşabilirsiniz.
|
|||||
4. Mersin Üniversitesi Sürekli Eğitim Uygulama ve Araştırma Merkezi'nin verdiği hizmetler nelerdir? | |||||
|
|||||
5. Mersin Üniversitesi Sürekli Eğitim Uygulama ve Araştırma Merkezi'nden eğitim hizmeti almak için ne yapmak gerekir? | |||||
Başvuruda bulunmak istediğiniz, merkezimiz tarafından açılan eğitimlere web sayfamızda yer alan kursa başvur kısmından ya da merkezimize gelerek başvuruda bulunabilirsiniz. |
|||||
6. Mersin Üniversitesi Sürekli Eğitim Uygulama ve Araştırma Merkezi tarafından verilmiş olan eğitimler nelerdir? | |||||
|
|||||
7. Eğitimler nerede verilmektedir? | |||||
Eğitimler Mersin Üniversitesi Sürekli Eğitim Uygulama ve Araştırma Merkezi derslikleri, laboratuvarları ve atölyelerinde yüzyüze verilmesinin yanısıra uzaktan eğitim yöntemi ile canlı dersler şeklinde de yürütülmektedir. |
|||||
8. Eğitimler için kontenjan sınırlaması var mıdır? | |||||
Eğitime göre kontenjanları farklılık göstermektedir.
|
|||||
9. Eğitimlere katılmak için bir ön şart var mıdır? | |||||
Eğitimlerimize göre farklılık göstermektedir. |
|||||
10. Eğitimlere nasıl kayıt olunur? | |||||
Eğitimlere web sayfamızda yer alan kursa başvur kısmından ya da merkezimize gelerek başvuruda bulunabilirsiniz.
|
|||||
11. Kayıt için gerekli belgeler nelerdir? | |||||
|
|||||
12. Ödeme işlemini nasıl gerçekleştirebilirim? | |||||
Ödeme işlemini merkezimizin banka hesabına havale ve EFT aracılığıyla gerçekleştirebilirsiniz. Yakın zamanda kredi kartı ile ödeme seçeneği de eklenecek olup, bu konuda gerekli çalışmalar sürmektedir. |
|||||
13. Eğitimler için ön kayıt yaptırma imkânı var mıdır? | |||||
Eğitimler için ilk önce ön kayıt yapılmaktadır. Planlanan tarihte hedeflenen sayıya ulaştığı takdirde kesin kayıt işlemi gerçekleştirilmektedir. |
|||||
14. Eğitimlerin kayıtları nasıl ve nereden yapılmaktadır? | |||||
Eğitimlere web sayfamızda yer alan kursa başvur kısmından çevrimiçi olarak yada şahsen merkezimize gelerek başvuru alınmaktadır. |
|||||
15. Eğitimlerin süresi ne kadardır? | |||||
Eğitim süresi verilen eğitimlerin türü ve içeriğine göre farklılık göstermektedir. |
|||||
16. Eğitimleri kimler tarafından vermektedir? | |||||
Eğitimler alanında uzman Mersin Üniversitesi Öğretim Görevlileri tarafından verilmektedir. |
|||||
17. Eğitimler nasıl bir sistem ile verilmektedir? | |||||
Eğitimler yüz yüze verilmektedir. Dünya genelinde salgın hastalık olan pandemi koronavirüs (covid 19) nedeniyle online uzaktan eğitim yöntemiyle de verilmektedir. |
|||||
18. Eğitim programı başladıktan sonra ücret iadesi yapılıyor mu? | |||||
Eğitimin başlaması kesinleştikten sonra eğitime katılmaktan vazgeçenlere yatırdıkları ücretlere ilişkin geri ödeme yapılmamaktadır. |
|||||
19. Eğitimlerde taksit yaptırma imkânı var mıdır? | |||||
Şuan için eğitim ücretleri banka hesabına eğitim başlamadan alınmakta olup, kredi kartı ile ödeme seçeneği aktif hale geldiğinde taksitle ödeme imkanı olabilecektir. |
|||||
20. Eğitimlerde indirim yaptırma imkânı var mıdır? | |||||
Merkezimiz yönetim kurulu kararı ile eğitim ilanlarında bazı özel durumlar için (öğrenci, Mersin Üniversitesi personeli vb.) eğitim ücretlerinde indirimli ücretlendirme yapılabilmektedir. |
|||||
21. Eğitim ücretleri hangi durumlarda geri alınabilir? | |||||
|
|||||
22. Eğitim ücretinin ödendiğine dair fatura almak mümkün müdür? | |||||
Eğitim ücretinin yatırıldığı tarihte fatura talebinde bulunulduğu takdirde fatura almak mümkündür. |
|||||
23. Eğitimin açılması için kişi sayısında alt sınır kaç olmalıdır? | |||||
Merkez Yönetim Kurulu’nun aldığı kararlara göre farklılık göstermektedir. |
|||||
24. Eğitimlerin devam zorunluluğu var mıdır? | |||||
Verilen eğitim saati üzerinden %70 devam zorunluluğu bulunmaktadır. |
|||||
25. Eğitimlerde sınav yapılmakta mıdır? | |||||
Sertifikalı eğitimlerin başında ön değerlendirme, eğitim sonunda ise son değerlendirme yapılmaktadır. |
|||||
26. Eğitimleriniz sonunda herhangi bir belge veriliyor mu? | |||||
56 saatten az süreli eğitimlerimizde “Katılım Belgesi” verilebiliyorken, 56 saat veya daha fazla süreli eğitimlerimizde “Sertifika Belgesi” verilebilmektedir. Ayrıca katılımcılara her hangi bir belge verilmeyen eğitimlerimiz de bulunmaktadır. |
|||||
27. Eğitim sonunda aldığım belge diploma yerine geçer mi? | |||||
Merkezimiz bünyesinde verilen Katılım Belgesi ve Sertifikalar haricinde bir belge verilememekte olup, verilen belgeler herhangi bir düzeyde diploma yerine geçmemektedir.
|
|||||
28. Belge mi nasıl teslim alabilirim? | |||||
Belgenizi imza karşılığı Merkezimize gelerek teslim alabilirsiniz. Posta veya kargo ile belge teslimi yapılmamaktadır. |
|||||
29. Uzaktan eğitim canlı ders videolarına dersten sonra ulaşabiliyor muyuz? | |||||
Uzaktan eğitim yöntemi ile gerçekleştirilen eğitim ve kurslarda canlı ders videoları eğitim sonrasında katılımcılarla paylaşılmamaktadır.
|